מה מעניין אותך?

העובדים קיבלו מתנה מקורית: משחק "מונופול" עם תמונות עובדי החברה ובדיחות פנימיות

תוכן שיווקי
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp

חברות וארגונים מחפשים תמיד מתנות מקוריות לעובדים, שיהיו מפתיעות אך גם שימושיות. קבוצת "קליק טוי" מצאה פיתרון מבריק – והיום היא מפתחת ומייצרת משחקי קופסה מותאמים אישית לכל חברה, עם לוח משחק שמציג משרדי בכירים במקום רחובות וקלפי משחק עם תמונות העובדים

משחקים הם כבר מזמן לא עניין השמור רק לילדים. הם גם דרך ללמוד דברים חדשים וליצור אינטראקציה חיובית ומשעשעת עם אחרים. כשמדובר במתנות לעובדים, יותר ויותר חברות מנסות לחדש ולהפתיע עם משחקי קופסה חדשניים, במקום לחלק את שוברי הקנייה הרגילים או מארז שגרתי של חטיפים ושוקולד.

"בתקופת הקורונה הגיעה אלינו חברת הייטק גדולה מאוד מתחום הסייבר, שחיפשה מתנה לשלוח לעובדים שלה שישבו בבית", מספר כפיר גבאי, מנכ"ל קבוצת Click toy (קליק טוי). "הם ביקשו את משחק המונופול הקלאסי, אבל היה צורך בכמויות גדולות מאוד, ולא היה מלאי בארץ".

הרעיון שנולד בתקופת הקורונה

"התחלנו לחפש פתרון, מנהלת משאבי האנוש של החברה יצרה קשר עם צוות הפיתוח שלנו, ומשם הדברים התגלגלו מהר – כאשר התוצאה היתה אחד המשחקים המצחיקים והמעניינים ביותר שהוצאנו עד כה", נזכר גבאי.

"בתהליך פיתוח המשחק שולבו אינספור התאמות ספציפיות עבור העובדים והחברה. למשל, קיבלנו תמונות משפחתיות מכל העובדים, והטבענו אותן על הקלפים. הרחובות המיתולוגיים של משחק ה'מונופול' המוכר הוחלפו בבדיחות פנימיות, כמו משרד סמנכ"ל השיווק, שהיה יקר יותר לרכישה מאשר משרד המנכ"ל.

"עד היום, אנחנו מקבלים מעובדי החברה פידבקים חיוביים על המשחק שעיצבנו עבורם", גבאי אומר. "עכשיו חברות וארגונים כבר מבינות את הערך המוסף של משחקים, והיום מגיעים אלינו כדי שניצור עבורם ועבור העובדים משחקי קופסה בהתאמה אישית".

מרעיון – למתנה יוצאת דופן

כמו לא מעט יוזמות עסקיות, גם פיתוח וייצור המשחקים בהתאמה אישית בקבוצת קליק טוי  החל בתקופת הקורונה, וכיום החברה מתכננת, מעצבת ומייצרת משחקי קופסה המותאמים במיוחד לחברות וארגונים ולעובדיהם, וגם למשרדים ממשלתיים ועיריות.

"במהלך תקופת הקורונה פנתה אלינו עיריית נתיבות, וביקשה מאיתנו ליצור משחק מונופול לחלוקה לתושבים", מספר גבאי. "לא היה מדובר במשחק מונופול רגיל, אלא במוצר מותאם אישית לתושבי העיר. התוצאה היתה משחק מונופול קלאסי שכל הרחובות בו היו העתק מדויק של רחובות אמיתיים בעיר נתיבות".


התהליך מתחיל ברעיון גולמי בקרב החברה או הארגון – כדי לייצר לעובדים מתנה חדשנית, שימושית ומהנה, לחזק מסרים מסוימים או לחדד את המיתוג של החברה. "הצוות שלנו יודע לעשות הכל, משלב החשיבה, המחקר וההתאמה הספציפית עבור החברה, העובדים שלה, דרכי התקשורת ואפילו ההומור הפנימי שלה, ועד הפיתוח, הגרפיקה והייצור עצמו, כאשר הכל בייצור ישראלי, כחול לבן", הוא מפרט.

"קיבלנו פנייה מחברה שחיפשה מתנה לעובדים שתאפשר להם פעילות מגבשת עם המשפחה, תוך הטמעת הערכים החשובים לחברה", נזכר גבאי. "הצוות שלנו ניגש לעניין בהתלהבות, ובתוך זמן קצר נולד משחק עסקים יצירתי ששיקף למשתתפים בו את ערכי החברה, מטרותיה והחזון שלה, תוך כדי משחק מצחיק, חביב וכיפי שכל המשפחה יכולה לקחת בו חלק".


עובדים יחד כדי לשמח ולרגש

"מדינת ישראל חווה אתגרים לא פשוטים בימים אלה, ואני שמח על הזכות להיות אחראי ללא מעט מהפרויקטים החברתיים שצומחים מהשטח ומהחברות בתקופה זו", אומר גבאי. "אנחנו מקבלים עשרות פנויות ביום מחברות עסקיות שרוצות לתרום לקהילה ולהוציא מיזמים מיוחדים, עם רעיונות באמת נהדרים. חלקם כבר בתהליכי ייצור.

"מגיעים אלינו מחברות הייטק ועד כמעט כל בנק בישראל, וכמובן גם עיריות, עמותות וארגונים. במיוחד בימים אלה, העבודה והחשיבה המשותפת פה במפעלים שלנו בירושלים, מקבלות משמעות חדשה ומחממת לב. כולנו עובדים יחד, כדי לשמח, לרגש ולתת תחושה טובה".

דילוג לתוכן